Prima pagină > Uncategorized > Pentru ca sunteti importanti!

Pentru ca sunteti importanti!

25 Ianuarie 2012

In aceasta dimineata, m-am trezit cu o ploaie de ganduri ce imi dictau sa ma ridic din pat si sa incep sa traiesc.Asa cum stiu eu s-o fac mai bine.Sa incep sa fac foarte multe lucruri pentru mine, pentru a ma face fericita.Chiar daca situatia actuala nu e una tocmai favorabila mie.

Si tot mintea mea imi spune: “Ai de gand sa lasi acesti ani frumosi sa treaca pe langa tine, spunandu-ti mereu <<nu pot>>, <<nu o sa reusesc>>, <<viitorul e sinistru>>, <<sunt intr-o situatie dificila>>, etc.”?Ai de gand ca cea mai mare parte din zi sa o aloci gandurilor negative?Am zis nu.Am de gand sa creez ceva, si sa ma lupt tocmai cu aceste obstacole pe care viata mi le asaza in cale.Nu stiu cum, dar voi iesi din aceasta situatie.Voi sapa adanc in mine pana voi gasi cele mai bune idei pentru rezolvarea problemelor cu care ma confrunt.Cum o sa pot ajuta eu oamenii, daca nu ma pot ajuta in primul rand, pe mine?

Asa ca am luat o decizie.Sa am grija de mine.Nu e prima data cand fac asta.De atatea ori am luat aceasta decizie si  nu am respectat-o.Mereu am alunecat in santuri, am plans, mi-am facut rau singura.Dar am revenit pe pozitii, de fiecare data.Si am sa revin , pana la capatul vietii mele.Am sa fiu alaturi de mine.

Referitor la problemele din viata noastra, intotdeauna cand apar, apar o multitudine( sau cel putin asa le vedem noi) si nu le intampinam cu atitudinea potrivita.Am observat, ca incepem sa dramatizam, sa intram in panica, sa creem alte si alte ganduri.Care ne infunda mai tare.Dar asta bineinteles, nu avem de unde sa o stim, o facem inconstient, pentru ca aceste tipare s-au tot repetat de-a lungul existentei noastre.

Stiu ca este greu sa le faci fata.Stiu ca tu trebuie sa muncesti din zi pana in noapte pentru a te putea intretine pe tine si pe familia ta, facturile iti bat la usa, copilul are nevoie de bani la scoala.Cu ce te ajuta vorbele?Ce vreau sa reliefez prin asta?Ce am vrut sa fac si in celelalte articole ale mele.Ca puterea e la noi!Ne traim viata asa cum vedem noi lucrurile, din interior catre exterior.De ce e vital sa ne schimbam atitudinea ?Pentru ca ne ajuta.Ne ajuta concret.Schimbarea de atitudine produce schimbari in cursul vietii noastre.Nu sunt doar vorbe motivationale.

Pentru a putea constientiza si mai bine acest lucru,va rog sa va ganditi la o problema pe care o aveti acum, in momentul de fata(o problema mai serioasa).Faceti un experiment si ganditi-va la ea pe tot parcursul unei zile.La sfarsitul zilei evaluati-va starea.Cum va simtiti?Va simtiti bine?Dar a doua zi, ati gasit solutia?Eu am facut asta, si nu prea mi-a iesit ceea ce vroiam sa vad.Si nu m–am gandit o zi la probleme.Ci o saptamana, chiar si o luna.Rezultatul?Depresie, stress, m-am imbolnavit, stima de sine scazuta…Problemele tot nu mi s-au rezolvat.Am incercat si a doua varianta, sa ma gandesc la solutii, nu la probleme.”Bun, acum ma confrunt cu asta.Vreau sa vad cum o sa ies din situatia asta.Am sa dau tot ce e mai bun, ca sa scap din aceasta capcana pe care viata mi-a intins-o.Iar daca vad ca nu se poate, inseamna ca trebuie sa accept.”Pentru ca da, dragii mei, unele probleme nici nu au nevoie de controlul nostru.Ele trec de la sine.E ca si cum te prinde o furtuna, si cand nu-ti ramane altceva de facut, astepti sa treaca, luptand sa supravietuiesti dupa aceea.

A doua varianta a mers mult mai bine in viata mea.Chiar daca situatia a ramas mult timp aceeasi, intr-un final am reusit sa schimb ceva.Iar pe parcursul “furtunii” starea mea a fost una extrem de buna.Favorabila pentru a gasi cele mai bune solutii.

Ati observat ca va vin idei noi, care va pot ajuta numai atunci cand va simtiti bine?Cand aveti o stare buna, impacata, atunci puteti crea si lucruri frumoase in viata voastra.Pe cand daca esti ingropat in ganduri negative, frustrare, nu poti atrage decat astfel de situatii, si de-asta problemele vin ca un morman de bulgari asupra noastra.

Nu va cer sa credeti tot ceea ce vedeti aici sau pe alte bloguri.Va cer sa experimentati voi insiva.Sa va creati viata asa cum vreti!E important sa ganditi intai cu mintea voastra si apoi cu a altora.Sa credeti ceea ce vreti voi, dar mai ales sa credeti in voi!Pentru ca sunteti importanti…

