Prima pagină > Uncategorized > 5 articole ce m-au impresionat in aceasta saptamana – 5 povesti rememorabile

5 articole ce m-au impresionat in aceasta saptamana – 5 povesti rememorabile

In urma cu cateva seri, am avut oportunitatea de a ma inscrie pe site-ul lui Blogatu, la concursul de promovare al celor mai interesante bloguri, o idee, despre care trebuie sa recunosc, mi s-a parut geniala.

Cum blogul meu este nisat pe dezvoltarea personala, iar eu detin cele mai multe si mai valoroase cunostinte in acest domeniu, am ales sa va fac o lista cu cele mai interesante articole, in acest camp al dezvoltarii personale.Articole pline de substanta, pe care eu le-am considerat adevarati combustibili, ce ne reincarca bateriile, atunci cand totul in jurul nostru a devenit prea negativ, prea plictisitor, prea monoton si obisnuit.

Dupa ce veti citi lista de mai jos, o sa vreti sa fiti niste campioni, in toate domeniile vietii voastre, asa ca…Lectura placuta!

Pe Mayhem.ro exista un articol, numit Cum sa lasi o mostenire chiar daca ai 20 ani, ai 2 lei in buzunar si n-ai copii, care pe mine m-a impresionat foarte mult.De ce?Pentru ca autorul Iulian Novac, a adaugat pe langa cuvintele creative si pline de forta, doua clipuri inovative, ce nu ai ocazia sa vezi prea des pe bloguri de dezvoltare personala.Pe langa faptul ca aceste clipuri sunt inspirationale si originale, mi-a placut articolul plin de umor, ce a reusit sa iasa din tiparul articolelor cu care ne-au obisnuit bloggerii motivationali.Ce-i drept ai ceva de citit, dar merita.Mai ales ca te poti relaxa, vizualizand cele doua clipuri.

Adrian Soare, pe succesdublu.ro, scrie in Omul care a invatat sa schieze fara picioare, o poveste cruciala, dar in acelasi timp rememorabila.Povestea lui Josh Dueck’s, schiorul care a ramas paralizat si cu toate astea, a continuat sa schieze fara picioare.Nu ai cum sa nu-ti dea lacrimile.Daca viata vi se pare prea grea, urata, mediocra, voua oameni ce aveti doua maini, doua picioare, ce le aveti pe toate, va recomand sa cititi acest articol, pentru a vedea o altfel de poveste.Acest gen de povesti mi-as dori sa-l vad mai des pe la TV.

Daca aveti nevoie de un moment de liniste, de pace, in care sa va retrageti din lumea gandurilor obsesive („Trebuie sa gatesc.Trebuie sa-mi pregatesc hainele pentru job.Trebuie sa merg sa-mi platesc facturile.”), intr-o lume a gandurilor interioare, a esentei voastre, a unei linisti absolute, va recomand sa cititi  Insula sufletului – calea spre fericire si pace launtrica de Cristina Miculete.Pe mine m-a ajutat sa nu-mi mai pun atatea intrebari, ce declansau un mare zgomot in mintea mea si sa ma linistesc, acceptand ca totul se intampla cu un scop, la momentul potrivit.

Baxul de dulciuri este o filozofie frumos impachetata, in ceea ce ne place noua mai mult, dulciurile.Am gasit acest articol pe aimee.ro, ca de obicei,un site ce il aseman cu o cutie de cadouri, aparent mica, dar care cand o deschizi, e plina cu bunatati.Articolul  vorbeste despre tendinta oamenilor de a nu-si asuma responsabilitati si de a arunca vina de ceea ce li se intampla, in bratele celor care ii inconjoara.  Astfel de subiecte le gasesti peste tot, dar stilul simplu si in acelasi timp atat de diferit, care iti intra in cele mai adanci cotloane ale sufletului, face ca acest articol, sa aiba ceva special, unic.Merita citit.

In articolul Am reanalizat un pic idealismul , Andrei Rosca spune o poveste foarte scurta, dar care cuprinde un mesaj deosebit de important.Sunt cuvinte pe care si noi am simtit sa le spunem candva, oamenilor ce au incercat sa ne impuna propria lor viziune, sa ne amuteasca vocea noastra si sa amplifice volumul vocii lor.Se pare ca el, doar prin cateva cuvinte, a reusit sa transmita exact ce simtea.De aici reiese ca acest articol merita sa fie citit de cat mai multi oameni, pentru a-si da seama ca uneori, cuvinte putine pot fi pline de sens si pot face diferenta in viata lor.

Si cum astazi a fost ziua povestilor, evident ca voi incheia acest articol cu o ultima poveste plina de sens  si de substanta.In articolul Povestea celor doi lupi de pe schimbarepozitiva.ro, este vorba despre un batran care doreste sa-l invete pe nepotul sau, ce inseamna viata.Cum altfel, decat printr-o poveste?Daca sunteti nerabdatori sa aflati despre ce poveste este vorba, cititi acest articol relativ scurt dar inzestrat cu intelepciune.

Si daca v-au placut povestile de mai sus, am sa va rog sa le dati mai departe, pe facebook, twitter, unde vreti voi pentru a afla si altii de ele!

Sa evoluam impreuna!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

