Prima pagină > Uncategorized > Alte cinci povesti pe care ai nevoie sa le citesti

Alte cinci povesti pe care ai nevoie sa le citesti

Cum astazi e vineri si obisnuiesc sa recomand cele mai bune articole ale saptamanii, din grila mea de bloguri, mai jos am sintetizat cinci povesti, care pe mine m-au zguduit.Acesti oameni scriu cu pasiune, astfel incat cuvintele lor ajung in profunzimea celui mai rece suflet.De aceea am ales sa le mentionez numele intr-un alt articol al meu.

Deoarece nu suntem singuri in aceasta lume, e bine sa ne mai uitam din cand in cand in jurul nostru, si vom observa ca sunt oameni la fel de buni sau mai buni decat noi.Raman la parerea ca cele mai semnificative lectii, sunt cele pe care ni le predam noi insine, dar asta nu inseamna ca mereu le vom sti pe toate.

Prin urmare obisnuita sa rasfoiesc si prin alte bloguri, care au ceva de spus, am realizat o lista plina de invataminte.Spre deosebire de cele de data trecuta, care aveau tendinta de a te emotiona, acestea sunt povesti mai practice.Au un continut bine structurat si se adreseaza scurt si la obiect nevoilor tale.Mai exact iti spun ce abilitati poti imprumuta de la oamenii de succes, abilitati pe care le dezvolti ulterior cu scopul de a-ti imbunatati viata.

Daca vrei sa te dezvolti profesional, personal, spiritual si relational, iti recomand sa citesti aceste articole cu mult interes.Lectura placuta!

Incep cu o poezie numita Omul din oglinda, pe care am gasit-o pe blogul lui Adrian Iacob, tizul meu.Este o poezie care pe mine a reusit sa ma miste, mai ales ca am citit-o intr-un moment in care aproape uitasem de mine, complet.Din nou.Ce am invatat din aceasta poezie?Atunci cand cei din jur privesc la tine ca la un rege, cand esti laudat si confirmat peste masura, opreste-te si citeste aceasta poezie.Cine esti tu cel din oglinda?Daca zgomotele celor din jur, fie ele bune sau rele acopera glasul inimii tale, aminteste-ti ca parerea ta este peste a celorlalti.Pentru ca oamenii… vor avea grija sa-si ia inapoi insutit ceea ce ti-au dat.🙂

Un alt articol care a reusit sa aprinda intrebari si raspunsuri in inima mea a fost al Andreei Papp.Se numeste De ce nu obtinem fericirea pe care o meritam din relatia de iubire.Este un articol care vrea sa rezolve multe dintre problemele relatiei de cuplu.Ce face acesta?Te apropie de tine, de esenta sufletului tau.Te ajuta sa te cunosti mai bine, sa te intelegi mai bine, sa plangi alaturi de tine, sa te bucuri tu cu tine.Cand vei reusi sa faci asta, vei fi capabil sa ai o relatie fericita.

Sfarsitul este o poveste fictiva dar cu o morala.Este scrisa de Marian Sabo pe site-ul online.avantajlastart.net.Aceasta poveste ne arata cum a evoluat omul si totodata cum a involuat.Cel putin asta am desprins eu de-acolo.In zilele noastre, tot mai multi dintre noi, credem ca suntem Stapanii Universului, ai naturii, ai animalelor, ai statelor, ai banilor.Avem impresia ca nimeni nu mai e ca noi si ca putem fi oricine vrem sa fim.

De fapt, aceasta povestioara ma face sa inteleg ca atunci cand ne credem mai sus, mai frumosi, mai intelepti, mai superiori, atunci ne-am blocat intr-o minte incuiata, de unde lacatul e tot mai greu sa-l spargem.De fapt cei care se cred Stapani ai Universului, nici macar nu stiu ca Mintea lor i-a preschimbat in Sclavi.

Therealman.ro un site ce se adreseaza barbatilor a postat un articol  in care descrie cele mai bune 10 filme pentru barbati, instrumente ce ii ajuta in dezvoltarea personalitatii lor.Chiar daca este un site exclusiv dedicat barbatilor, acest articol mi-a starnit interesul de a mai afla cateva lucruri despre ceea ce se afla in mintea acestora.E esential sa stiu asta, deoarece toti urmarim sa intelegem si sa intretinem relatii cat mai calitative cu sexul opus.

Daniel Zarnescu m-a impresionat cu un articol, care ofera solutii la cele mai multe dintre problemele cu care noi obisnuim sa ne confruntam adesea.Ce afacere sa incep? Nu intamplator l-am lasat la urma.El vorbeste din propria sa experienta de viata.S-a aflat ca si noi pe treapta de jos, si-a adresat acelasi set de intrebari, a citit biografiile altora, pe care a decis sa ii si urmeze si a ajuns la stadiul de independenta financiara.Tu pe cine lasi sa-ti dea sfaturi despre bani?Pe cel care e bogat doar in sfaturi sau pe cel care are si succes in domeniul despre care vorbeste?Pe Daniel, il gasiti frecvent pe site-ul construimimperii.ro.

Si am sa inchei acest articol cu un citat, care mie imi place foarte mult:

  1. 17 Februarie 2012 la 14:17

    Multumesc!

    Mi-a placut ce spune Andreea Papp despre relatii. E vorba chiar de relatia cu „Omul din oglinda”…
    Si pentru ca sunt un cinefil pasionat, propun si eu niste filme care merita vazute:

    The Bucket List
    Without Limits
    Pay it forward
    Into The Wild
    Forrest Gump
    A Beautiful Mind
    Braveheart
    Cinderella Man
    Peaceful warrior
    One Week
    The Shawshank Redemption
    The Great Debaters

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

