Prima pagină > Uncategorized > Vrei sa ai o cariera de succes, relatii sanatoase si o viata personala linistita?Descopera-ti vocatia!

Vrei sa ai o cariera de succes, relatii sanatoase si o viata personala linistita?Descopera-ti vocatia!

Am inceput sa citesc tot mai multe articole despre vocatie.Pe site-uri de dezvoltare personala gasesc aproape aceleasi lucruri.Cateva doar ies din tipare si exemplifica mai concret.Cum sa-ti gasesti vocatia?Aceea care da sens vietii?

Cand afli ca ai o misiune, pare ca totul devine mai intens de trait.Pare ca incepi sa traiesti cu tot sufletul si sa faci cat mai mult din lucrurile, care-ti plac.Ma opresc.Nu vreau sa-ti spun ce sentimente te incearca atunci cand ti-ai descoperit misiunea, pana ce nu faci cunostinta cu acest lucru.Fac asta chiar daca unii te-ar sfatui sa privesti clar la destinatia ta.Sa o vezi in culori clare, sa vezi exact ce simti in momentele in care ti-ai atins obiectivul.

Am incercat si eu asta.Sa-mi vad obiectivele indeplinite.Cu toate ca sunt o persoana, care obisnuieste sa se uite foarte mult in viitor, n-a mers.N-am putut sa vad exact ce se petrecea, in momentele in care mi-as fi atins obiectivul, si nu am fost capabila sa simt nici o emotie, fie ea buna sau rea.

Haide, mai intai sa stabilim, care este rolul vocatiei in viata ta.Pentru ca multi sunt cei care gandesc: Bun.Vocatie, vocatie, aud de ea peste tot.Exista dar cu ce ma ajuta asta in viata mea?Eu trebuie sa imi intretin familia, sa fiu un tata/o mama buna si un sot/o sotie plin(a) de dragoste.Ca spun altii ca vocatia da sens vietii, astea sunt chestii filozofice care nu ma ajuta cu nimic.

Sa ne descoperim vocatia, inseamna sa stim exact ce avem de facut.E ca atunci cand ti se da o sarcina noua si  clara la job, care trebuie dusa pana la capat, in ciuda faptului ca nu ai mai facut niciodata acel lucru.Dar te provoaca.Vrei cu tot dinadinsul sa reusesti sa o rezolvi pe toata.Vrei sa-i arati sefului ca te-ai descurcat si ca ai reusit sa treci peste obstacole.

Daca deja te-ai confruntat cu asa ceva, cred ca ai observat cat de mult a crescut increderea in tine insati, dupa aceea.Daca o sarcina minuscula, ce trebuie rezolvata pentru un sef, are puterea de a te  face sa te simti mai puternic, mai sigur, mai stabil iti dai seama cum te simti atunci cand stii ca lucrezi pentru tine si iti duci misiunea pana la capat?

Rolul vocatiei este de a ne rapi din drumul pe care am ratacit pana acum si de a ne arata calea cea corecta.Cum imi dau seama care e calea cea corecta, cand atat de multi oameni promoveaza atatea si atatea cai diferite?O simti.O simti pentru ca vocatia are rolul de a te conecta cu tine insuti si in final cu Cel superior tie.Cand esti conectat la fiinta ta profunda, totul se schimba.

Drumurile urmate de ceilalti, pe care te-au indrumat sa mergi de atatea ori, devin  insignifiante pe langa drumurile descoperite de tine.Asadar, rolul vocatiei este de a clarifica cine esti si ce ai de facut aici, in aceasta viata trecatoare.Pe langa asta are rolul de a-ti creste increderea in tine si astfel sa dezvolti relatii mai bune cu ceilalti.Te ajuta sa ai o viata sociala mai buna, o viata profesionala de succes, si o viata personala linistita.

Intr-un viitor articol am sa aduc in lumina si cativa pasi, care te ajuta sa te apropii mai mult de vocatia ta.Dar acestia nu te vor ajuta, in aceeasi masura in care o poti face tu.Numai de tine depinde sa iti descoperi vocatia si numai de tine depinde  sa descoperi si cum sa faci asta.Singur ai sa descoperi pentru ca fiecare are drumul sau.Cand altcineva intervine, atunci inseamna ca ti-a schimbat directia.Deja ai ales drumul altcuiva.Dar acei pasi nu te vor indruma spre actiuni concrete „ce sa faci”.Stiu ca tu cauti asta.Dar te dezamagesc din nou.Acei pasi te vor ajuta sa iti pui intrebarile potrivite, iar atunci cand vor veni si raspunsurile, vei constientiza mai multe decat stii acum.Pentru ca ai nevoie mai intai sa-ti extinzi constiinta, ca mai apoi sa intelegi ce scop ai de indeplinit.Intrebarile potrivite te conduc spre succes.

Psihologic vorbind, oamenii care au incredere in ei se privesc altfel.Prin urmare si altii ii privesc altfel, iar viata la randul ei ii priveste altfel.Sa stii cine esti si ce ai de facut aici, consider ca este elementul fundamental, care te ajuta in cresterea ta personala si spirituala.

Misiunea mea este de a iubi oamenii, atat fiintele umane, care sunt constiente ca mai au si suflet nu doar creier, cat si robotei ce traiesc superficial.Iubesc viata, iubesc fiecare fiinta creata de D-zeu, asa cum a lasat-o El si nu asupra careia a intervenit omul.Iubesc si roboteii pentru ca nici ei saracii nu-si dau seama ca sunt de fapt niste roboti.Sa ii ajut sa constientizeze ca sunt mult mai mult de atat, face parte din vocatia mea.Mi-am asumat asta si am sa fac tot posibilul sa o duc pana la capat.

Traieste cu sufletul, nu cu mintea.Pentru ca va veni un moment cand vei scapa si de aceasta.Cand vei invata sa traiesti cu sufletul, atunci ti se va revela si misiunea ta pe pamant.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

