Prima pagină > Uncategorized > Iti pregatesc o lista surpriza

Iti pregatesc o lista surpriza

In  ultimii 30 de ani, au iesit atat de multe carti, care te invata cum sa faci bani, incat numai daca ai decide sa le cumperi si sa le citesti pe toate, ai pierde o cantitate semnificativa de energie, timp si bani. Pe langa asta, la finalul studiului, cred ca ai deveni mai confuz decat erai la inceput.

Stii ca atunci cand inghiti multa informatie, risti sa te pierzi in idei si sa nu mai gasesti solutia de care aveai nevoie? E ca atunci cand ne focusam prea mult pe o problema. Ne pierdem in mii si mii de ganduri, intensificam anxietatea, iar problema ni se pare tot mai greu de rezolvat.

Eu am observat ca atunci cand ignor gandurile cu privire la problemele pe care le am, iau o pauza, ma relaxez, ma detasez, dintr-odata apare o idee, o coincidenta sau chiar un om de care ma pot ajuta, pentru a-mi rezolva problemele.

Asa e si cu informatia. Consider ca tu detii deja toate informatiile necesare in rezolvarea unei probleme si chiar nu e nevoie sa te sufoci in si mai multe informatii.

Am mai observat ca in majoritatea cartilor de educatie financiara, informatiile se repeta foarte mult. Acelasi autor scrie nenumarate carti despre „cum sa faci bani” si toate spun aceleasi lucruri, mereu. Numai ca autorul face ceva diferit, de fiecare data. Schimba cuvintele. El impacheteaza intr-o forma diferita, acelasi mesaj pe care l-a transmis si in primele lui carti, care s-au vandut ca painea calda.

Alti autori aleg sa copieze autorii de succes, redand aceleasi trucuri si strategii despre „cum sa faci bani”, dar bineinteles, schimband forma.

Eu una, sunt satula de expresii de genul „cum sa castigi x milioane intr-un an”, etc. Pe vremea cand aveam si eu aceasta dorinta bine impregnata in minte, cautam solutii pentru a face mai multi bani. Prin urmare am achizitionat cateva carti de genul acesta. Dupa ce am citit mai multe, mi-am dat seama ca unii dintre autori aberau si ca de fapt nu te invatau deloc pasii concreti spre actiune.

Asta a fost motivul care m-a impins sa filtrez putin informatia si sa creez o lista cu pasi practici, pe care ii putem face in multiplicarea veniturilor noastre. Informatiile de aici au fost preluate de la adevaratii oameni de succes ale caror idei, mi s-au parut mult mai practice decat aberatiile filozofice ale altora. Pentru ca actiunea este cea care ne schimba viata si nu ganditul in 10.000 de fire.

Acest articol este destinat in special, liber-profesionistilor. Daca te decizi sa lucrezi pentru tine, sa fii independent, coach, consultant sau propriul antreprenor, lista pe care ti-o pregatesc iti va fi utila.

Aceasta este usor de citit, dar ca mai toti pasii spre indeplinirea obiectivelor noastre, avem nevoie de perseverenta. De asemenea atingerea taskurilor, din aceasta lista, implica mult efort din partea ta, atunci cand vine vorba de a le transforma in actiuni. E foarte important sa transpui aceste taskuri in plan real si sa nu ramana doar niste sarcini scrise pe hartie.

Gandeste-te ca depui si mai mult efort, timp si energie, daca alergi de colo-colo, pe la patroni, fara sa stii de fapt ce vrei.

Pasii pe care ii pregatesc pentru tine si pe care vei avea ocazia sa ti-i insusesti odata cu urmatorul articol, te vor ajuta sa-ti satisfaci propriile nevoi, mai usor, mai repede si cu mai putina munca decat daca ai lucra pentru visul altcuiva. Mai mult, te ajuta sa ai un plan clar in fata ta, sa vezi exact de ce anume ai nevoie pentru a fi mai multumit cu propria viata.

Stiu ca am asta si asta de facut pentru a castiga cu 1000 lei mai mult decat luna trecuta, deci voi depasi toate obstacolele. Asta e atitudinea, pe care am nevoie sa o vad la tine.

Eu acum lucrez la acest plan, lucrez la viata mea si la dezvoltarea mea personala. Te tin la curent cu tot ce fac eu pe plan relational, cariera, social si  in relatia cu mine insami. Iti spun ce merge si ce nu merge in cazul meu, cum imi rezolv problemele, iar in felul asta tu poti prelua si adapta ideile de aici, dupa propria ta personalitate. Scopul tau este sa preiei ideile care crezi tu ca au cea mai mare valoare pentru tine. Nimeni nu stie ce e mai bine pentru tine si cum functionezi  mai bine, decat tu.

Eu am decis sa ne dezvoltam personal si sa mergem pe drumul spre atingerea obiectivelor noastre impreuna, pentru ca drumul e mai usor si mai rapid de parcurs, cand ai si insotitori.

  1. 19 Noiembrie 2015 la 8:29

    Ti-ai golit mintea?

  2. 3 Martie 2012 la 17:38

    Si eu m-am trezit la un moment dat ca am prea multa informatie si prea putina actiune.
    Cred ca un prim pas este sa ne golim un pic mintea (meditatia ajuta) si sa vedem ce ne-ar fi cu adevarat util din tot ce am citit, vazut, auzit, si mai bine, ce din toate astea rezoneaza mai bine cu noi.
    Astept cu nerabdare lista 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

